Ga direct naar inhoud
Profielen | Profielen translated
5 maart 2024

Zwart logo Profielen

Onafhankelijk nieuws van de Hogeschool Rotterdam

Reserveer! Guerillamarketing voor IFFR

Gepubliceerd: 21 January 2014 • Leestijd: 0 minuten en 1 seconden • Filmpje... Dit artikel is meer dan een jaar oud.

‘De WdKA is trots op haar creating-pioneers Joep Daverveld, Richard van Horssen, Anouk van Vliet, Valérie Perridon, Arjan van Hooff en Joran Backx!’, schrijft de Willem de Kooning Academie op Facebook over dit filmpje. Guerilla-marketing, gemaakt voor het International Filmfestival Rotterdam.

(Guerilla campaign IFFR 2014 from WDKA on Vimeo)

Recente artikelen

Reacties

Laat een reactie achter

Comments are closed.

Spelregels

De redactie waardeert het als je onder je eigen naam reageert.

  1. Houd het netjes, beschaafd, vriendelijk en respectvol. Niet vloeken of schelden.
  2. Dwaal niet af van het onderwerp (blijf ‘on topic’).
  3. Wees kort, duidelijk en maak een punt.
  4. Gebruik argumenten, geen uitroepen.
  5. Geen commerciële boodschappen.
  6. Niet op de persoon spelen.
  7. Niet discrimineren, aanzetten tot haat of oproepen tot geweld (ook niet voor de grap).
  8. Van bezoekers die een reactie achterlaten op de site wordt automatisch het IP-adres opgeslagen.
  9. De redactie geeft reacties die dreigende taal bevatten door aan de veiligheidscoördinator van de Hogeschool Rotterdam.

Lees hier alle details over onze spelregels.

Aanbevolen door de redactie

Back to Top