Ga direct naar inhoud
Profielen | Profielen translated
3 mei 2024

Zwart logo Profielen

Onafhankelijk nieuws van de Hogeschool Rotterdam

Koffiepraat…over slc

Gepubliceerd: 9 November 2015 • Leestijd: 0 minuten en 8 seconden • Filmpje... Dit artikel is meer dan een jaar oud.

Bijna elke student heeft het: slc. Is het nuttig? Helpt het je bij je studie of niet? Een eerste- en tweedejaars student op de Rochussenstraat vertellen over hun ervaringen.

Meer lezen over slc? Dat kan hier.

Onze videoredacteur Stephen de Ruiter is regelmatig te vinden bij de koffieautomaten op de hogeschool. Studenten en docenten kunnen bij hem hun hart uitstorten. Interesse? Mail naar profielen@hr.nl.

Recente artikelen

Recente reacties

Reacties

Laat een reactie achter

5 Responses to Koffiepraat…over slc

  1. 1ste en 2de jaar misschien wel aangezien je dan start en hier en daar vragen hebt… Maar 3de en vierde jaar is echt onzin aangezien ze van je verwachten dat je je elke keer verbeterd, wat je na 10 verbeteringen wel zat bent!!!

  2. De lessen zelf vind ik nergens op slaan. Maar het feit dat je een SLCer hebt waar je in geval van “nood” naartoe kan gaan is toch wel fijn. Zelfs in je derde jaar 😉

  3. Misschien zou de vorm van SLC lessen kunnen veranderen. Denk hierbij aan inkoopbureau. Als je dan vragen heb kan je langskomen tijdens een inkoopbureau of je kan je zelf ervoor inplannen.

  4. Ik bedoel natuurlijk inloopuur i.p.v. inkoopbureau. Grrrr autocorrect.

  5. SLC is persoonsgebonden. Ik heb er niets aan gehad, die ruim twee jaar dat ik nu studeer op de HR. Een ander zal zeggen dat hij/zij er veel aan heeft gehad. Zeker die opdrachten slaan nergens op en iedereen, en dan spreek ik over onze klas, raffelt ze af.

Spelregels

De redactie waardeert het als je onder je eigen naam reageert.

  1. Comments worden door de redactie gemodereerd. 's Avonds en in het weekend gebeurt dat niet standaard, en kan het dus langer duren voor je opmerking online komt.
  2. Houd het netjes, beschaafd, vriendelijk en respectvol. Niet vloeken of schelden.
  3. Dwaal niet af van het onderwerp (blijf ‘on topic’).
  4. Wees kort, duidelijk en maak een punt.
  5. Gebruik argumenten, geen uitroepen.
  6. Geen commerciële boodschappen.
  7. Niet op de persoon spelen.
  8. Niet discrimineren, aanzetten tot haat of oproepen tot geweld (ook niet voor de grap).
  9. Van bezoekers die een reactie achterlaten op de site wordt automatisch het IP-adres opgeslagen.
  10. De redactie geeft reacties die dreigende taal bevatten door aan de veiligheidscoördinator van de Hogeschool Rotterdam.

Lees hier alle details over onze spelregels.

Aanbevolen door de redactie

Back to Top