'Like' je Ikea-showroom bij elkaar
Gepubliceerd: 25 August 2011 • Leestijd: 0 minuten en 29 seconden • Nieuws Dit artikel is meer dan een jaar oud.Ikea-producten 'liken' op Facebook en vervolgens korting krijgen. Het wordt mogelijk in 'The world's most liked showroom'. Het is een idee van de vroegere advertisingstudenten Jeena van der Heul en John Vonk, beiden vorig afgestudeerd aan de Willem de Koooning Academie.
Vind je die een lamp mooi, de bank en ook kast Billy? Klik dan op de like-button die in de digitale catalogus bij de bewuste producten staan. Doen meer klanten dat dan ontstaat 'The world's most liked showroom' met de meest populaire producten van een bepaalde week. Op die producten kan Ikea vervolgens kortingen geven waarmee ze voor de potentiële klanten nog interessanter worden.
Goed op je portfolio
Een leuk concept, want meer is niet. Nog niet. Of Ikea belangstelling heeft? John: 'Dat maakt ons niet zo veel uit. We vinden het altijd leuk om fictieve opdrachten te maken. 't Is ook een manier om je idee te claimen, en het staat goed op je portfolio.'
Bron: Hogeschool Rotterdam-pagina in de Metro
Laat een reactie achter
Spelregels
De redactie waardeert het als je onder je eigen naam reageert.
Lees hier alle details over onze spelregels.
Aanbevolen door de redactie
Docenten starten petitie: HR moet zich uitspreken tegen schending mensenrechten in Gaza
Vervroegde renovatie Museumpark gaat zorgen voor ingrijpend verhuiscircus
Ondernemende Ad-student Joyce start op HR pilot met gratis menstruatieproducten
Back to Top