Ga direct naar inhoud
Profielen | Profielen translated
23 november 2024

Zwart logo Profielen

Onafhankelijk nieuws van de Hogeschool Rotterdam

Wie wordt Student van het Jaar 2024? (Stemming gesloten)

Gepubliceerd: 6 November 2024 • Leestijd: 12 minuten en 42 seconden • Nieuws

Heel veel mooie verhalen kregen we afgelopen weken binnen, over studenten die indruk maken door hun doorzettingsvermogen, prestaties of betrokkenheid. We hebben alle nominaties voor Student van het Jaar 2024 op een rijtje gezet. Onderaan de pagina kun je stemmen op jouw favoriet!

Arya Adhyguna, Master shipping and transport

Arya’s afstudeerscriptie over regionale hubhavens in Oost-Indonesië kan de nationale economie versterken. Zijn onderzoek biedt waardevolle inzichten voor beleidsmakers om haveninfrastructuur te optimaliseren, wat kan leiden tot verhoogde handelsefficiëntie en economische groei.

Zijn gebruik van geavanceerde besluitvormingstools toont zijn innovatieve aanpak. Arya’s werk draagt bij aan het wetenschappelijke debat en toont zijn expertise in complexe vraagstukken. Hij staat bekend om zijn vrijgevigheid, altijd bereid om medestudenten te helpen. Zijn combinatie van expertise en collegialiteit maakt hem een inspirerend voorbeeld.

Beau Dirksen, lerarenopleiding Nederlands

Beau is de meest betrokken student van de lerarenopleiding Nederlands voltijd. Ze is vrijwillig verantwoordelijk voor de Instagram van onze opleiding, is altijd betrokken bij de lesinhoud en begeleiding, en helpt bij open dagen, studiekeuzechecks, de boekenclub (vrijwillig) en het profileringsvak Student Voice.

Daarvoor heeft ze een groot onderzoek uitgevoerd binnen het gehele instituut naar stagediscriminatie. Ze is ook studentvoorzitter van de opleidingscommissie, staat altijd klaar voor allerlei activiteiten en biedt hulp aan, zowel voor docenten als medestudenten.
Tot slot blijft Beau altijd positief en is ze een voorbeeld voor alle studenten bij wie succes niet vanzelfsprekend is. Voor sommige vakken heeft ze soms een tweede kans nodig, maar ze blijft openstaan voor feedback en herpakt zich telkens weer. Zij bewijst dat je met inzet ver kunt komen.

Britt Verbeek, bouwkunde

Innovatief in digitale middelen, zeer pro-actief in lessen, projecten en als student-assistent. Helpt altijd andere studenten en is ‘positief ongeduldig’, waardoor ze snel dingen voor elkaar krijgt. Ze loopt voorop op andere studenten qua kennis en ambitie, maar inspireert anderen ook om daarin mee te gaan.

Met name als het gaat om digitalisatie in de bouw (3d-printers, robotgebruik, parametrisch ontwerpen). Als student-assistent is ze zeer betrouwbaar en weet je dat je krijgt wat je vraagt. Als dat niet lukt geeft ze dat op tijd aan.

Chaima Tannouj, lerarenopleiding economie

Chaima is een betrouwbare student die zich inzet voor zowel haar eigen ontwikkeling als die van haar klasgenoten. Ondanks dat zij gedurende haar studententijd op de HR veel heeft meegemaakt, waaronder het verlies van haar vader, is de manier waarop zij privéleven, werk en studie combineert bewonderenswaardig.

Chaima is heel vriendelijk en correct naar zowel medestudenten als docenten. Zij betekent veel voor haar klasgenoten door samen met hen op te trekken en te laten zien dat ze de groep niet als vanzelfsprekend beschouwt. Chaima is heel leergierig en staat open voor nieuwe ervaringen en uitdagingen. Met deze kwaliteiten zal zij een geweldige docent worden!

Côme Roger-Dalbert, grafisch ontwerp

Côme is een ondernemende student die naast zijn studie grafisch ontwerpen de Trashbunker runt, een materialenhub die hergebruik stimuleert. In deze geef-en-neemruimte kunnen studenten materialen doneren en meenemen.

In de afgelopen anderhalf jaar heeft hij de Trashbunker succesvol ontwikkeld, met dagelijks gebruik door studenten en samenwerkingen met bedrijven die materialen doneren. Côme inspireert docenten en studenten om bewuster met materialen om te gaan. Hij combineert zijn ontwerpvaardigheden met een kritische visie op duurzaamheid en zet dit om in de praktijk, waarmee hij een zichtbaar verschil maakt en hoop biedt voor zijn medestudenten.

Coen Hoftijzer, bouwkunde en vastgoedkunde

Deze student is bezig met twee hbo-bachelors tegelijk. Hij plant goed, denkt erg goed vooruit in zijn studieprogramma’s. Deze student behaalt erg goede resultaten bij beide studies en is met een duidelijk doel voor ogen bezig. Wat deze student typeert is dat hij een erg volwassen houding heeft.

Hij durft vragen te stellen mee te denken over oplossingen, maar gaat nooit voorbij aan zijn eigen verantwoordelijkheden. Omdat twee studies tegelijk niet genoeg is, heeft hij ook zijn eigen drankmerk gelanceerd dit jaar. Zo is zijn seizoenslikeur ‘Giulia’ sinds afgelopen zomer op verschillende locaties te koop.

Hij zet zich als student-assistent van Peter Anker in om zijn medestudenten bij de minor stadsontwikkeling kundig met vastgoedrekenen te helpen. Coen is een professionele duizendpoot en verdient derhalve in het zonnetje gezet te worden. Er is geen student die deze titel meer verdient dan hij!

Denise Hogenboom, maritiem officier

Denise heeft haar propedeuse cum laude gehaald met gemiddeld een 8,9 (hier zaten vier tienen bij). Verder is Denise bij ons peercoach voor de eerstejaars en helpt zij haar medestudenten door de wiskundige vakken heen. Daarnaast promoot zij als PR-student onze opleiding en probeert zij meer jongeren te enthousiasmeren voor de zeevaart.

Na een korte stage tijdens haar vakantie via ‘Ga toch varen‘ heeft zij gekozen voor deze opleiding. Voor dit programma van de KVNR is ze nu ook ambassadeur. Verder is ze altijd beleefd, wel kritisch op de lessen en denkt ze graag mee met de opleiding om deze nog beter te maken.

Elyanor Karapetyan, vastgoedkunde

Elyanor is een onwijs sterke student omdat ze met drie kleine kinderen zichzelf heeft weten te motiveren om toch de opleiding af te maken en met haar afstuderen te beginnen.

Ze vind het allemaal niet makkelijk maar ze gaat er wel voor. Enorm knap. Ze klaagt nooit, is altijd op tijd en weet haar privéleven goed te combineren met haar studie. En wat doet ze dat goed!

Elise Bijl, lerarenopleiding wiskunde

Elise is naast haar studie al drie jaar klassenvertegenwoordiger, peercoach voor de eerstejaars studenten, organisator van de introweek en van de buitenlandse excursie naar Kopenhagen. Dit doet zij niet alleen, maar in een groepje wiskundestudenten maar zij is wel de aanjager.

Is er een spelletjesmiddag, Elise geeft zich als eerste op en komt met eigen ideeën. Heb ik hulp nodig, Elise staat klaar. Daarnaast is zij steengoed in vakdidactiek en in de wiskunde vakken. Haar P heeft ze in 1 jaar gehaald en ze is nu nog steeds helemaal bij met haar studie. Een echte topper!

Huub Jeremy Luwawa, lerarenopleiding geschiedenis

Wij, de afdeling Marketing & Communicatie van Hogeschool Rotterdam, willen graag Jeremy nomineren voor de titel Student van het Jaar. Jeremy heeft zich de afgelopen jaren enorm ingezet voor onze hogeschool door verschillende presentatieklussen op zich te nemen.

Zijn betrokkenheid begon met de videoreeks ‘Wist je dat’ op het Instagramaccount van Hogeschool Rotterdam. Sindsdien is hij uitgegroeid tot een vaste student-presentator. Zo was hij de presentator en gespreksleider tijdens de HR-meetups en heeft hij de Toekomstmakers-video’s voor de wervingscampagne van Hogeschool Rotterdam gepresenteerd (zie ook: www.hr.nl/toekomstmakers). Daarnaast speelde Jeremy een belangrijke rol tijdens de jaaropening van dit jaar.

Jitske de Vries, pabo

Jitske volgde vorig collegejaar niet alleen haar opleiding, maar werkte daarnaast ook nog eens als onderwijsassistent op haar oude basisschool. Of nou ja, ze was ooit aangenomen als onderwijsassistent, maar gaf lessen Engels voor een docent die uit een burn-out kwam en stond hele dagen voor de klas van een andere uitgevallen docent.

Tegelijkertijd woonde ze haar eigen lessen bij en liep ze stage, waarvan ze zelf vond dat ze onderpresteerde, maar waar ze toch met succes zelfstandig voor de klas stond en is gevraagd haar stage binnen de stichting te vervolgen, verantwoordelijkheden die een reguliere tweedejaars niet zo snel zou krijgen. Hardwerkend, gemotiveerd: Jitske.

Katayun Taraporevala, fine arts and design

Katy is een fenomenale student, zeer betrokken, OC-lid, initiator van studenteninitiatieven en een kritische stem binnen de Willem de Kooning Academie.

Ze heeft altijd genereus tijd en steun gegeven aan medestudenten in feedbacksessies, waardevolle feedback gegeven voor curriculumontwikkeling en ondersteund bij het maken van controledocumenten in de OC. Haar afstudeerproject was een zeer verhelderend werk over inclusie en culturele diaspora.

Ondanks het verlies van hun baan als student-assistent door de bezuinigingen van 2022, gingen ze door met hun studenteninitiatief SPIN dat gebruik maakte van de daktuin in een poging de school duurzamer te maken en bij te dragen aan het welzijn van studenten en medewerkers.

Kayleigh van Harselaar, verpleegkunde

Kayleigh is een zeer goede verpleegkundige in opleiding. Zij is heel rustig en prettig in de omgang met haar patiënten, ze is erg empathisch en serieus in haar werk, als student overstijgt ze haar competenties makkelijk. Ze pakt feedback heel positief op en is erg professioneel.


Sinds vorig jaar is studentassistent bij het kenniscentrum. Ze is erg betrokken bij het onderzoek, werkt snel en nauwkeurig en denkt goed mee met de onderzoekers. Kortom: ze overstijgt haar niveau als student verpleegkunde! Ze zet zichzelf niet snel op de voorgrond, daarom doen wij het nu.

Lelie Hama, career academy, commerciële economie

Lelie is in de vier jaar dat zij studeert aan de Career Academy (na een mbo-vooropleiding) van de HR, opgeklommen van junior accountmanager tot managing director Europa bij MudMasky. MudMasky is een cosmetisch bedrijf in gezichtsmaskers, huid-, haar- en lichaamsverzorging.

Lelie leidt een team van bijna dertig personen, waarvan een kernteam in Rotterdam en op remote basis supply chain, R&D (Zuid-Frankrijk), en accounting. De founder en aandeelhouder van MudMasky had zoveel vertrouwen in Lelie, dat hij haar de leiding in Europa volledig toevertrouwde.
Lelie is 23 jaar, getrouwd, geboren in Nederland met Koerdische afkomst, en enorm gedreven.

Lukas Hubik, international business

Student international business Lukas Hubik heeft zelf samen met een andere HR-student een eigen NGO opgezet (EDUDRIVE) dat voorziet in kleine bibliotheken en schoolmateriaal waarmee onderwijs wordt gestimuleerd in Rwanda. Lukas doet dit allemaal NAAST de studie IB.

Het gehele initiatief past heel goed bij international business waar internationaal ondernemerschap centraal staat, sluit aan bij het HR-thema toekomstbestendige economie en sluit aan bij het thema Betekeniseconomie van de business school.

Marin Kalkhoven, Ad arts & crafts

Marin Kalkhoven heeft alles uit haar studie gehaald. Ze koos voor arts & crafts na het Grafisch Lyceum en viel op met aansprekende projecten. Ze won een professionele pitch met haar etiket ontwerp voor het Officiële Koningsdagbier.

De brouwer bleef na afloop haar klant; bij haar stagebedrijf kreeg ze meteen een vaste baan. Ze studeerde af met ‘Blindelings’: commercieel en toch inclusief verpakkingsontwerp van dagelijkse producten voor blinden en slechtzienden. Zij kunnen door haar tactiele ontwerpen met hun vingers voelen wat ze kopen. Ze was als student-ambassadeur een inspiratie voor toekomstige studenten. Ze studeerde, natuurlijk, in twee jaar af. Eigenlijk jammer.

Marion van der Burg, master pedagogiek

Marion heeft een fantastisch afstudeeronderzoek uitgevoerd waarmee ze haar leerlingen met een beperking een stem heeft gegeven. Dit onderzoek heeft geresulteerd in een fototentoonstelling die op allerlei plekken te zien is (geweest) en waardoor haar leerlingen echt empowered zijn.

Voor onze opleiding is zij een voorbeeld qua impact maken en in co-creatie bezig zijn. Haar enorme drive heeft ervoor gezorgd dat niets haar kon tegenhouden en ik ben zo supertrots op haar!

Meike Knoors, Ad arts & crafts

Meike Knoors verbindt: ze viel op als student-ambassadeur bij de Ad arts & crafts door haar publiek actief te betrekken bij haar verhaal. Ze putte uit eigen ervaring om overtuigend te vertellen over de mbo-hbo aansluiting.
Tijdens haar studie was verbinding een persoonlijk thema.

Ze studeerde af met ‘Uitgespeeld’: social design in optima forma. De ervaring van dit project zette ze in bij een open call voor het co-creatie kunstwerk ‘the Spark’ voor de gemeente Rotterdam. Meikes idee werd gekozen uit meer dan vijftig inzendingen, en wordt op 21 december 2024 gepresenteerd.

Mellin Altun, social work

Mellin is een ontzettend intelligente, betrokken en sociale student. Als eerste jaar student haalde Mellin haar P met een gemiddelde van een 9,3. In het 2e jaar (nu) staat ze met veel inzet, enthousiasme en wijsheid klaar om studenten, die nog toetsen moeten inhalen, te ondersteunen.

Vaak in eigen tijd, zonder er iets voor terug te verwachten. Een enorm gemotiveerde student die haar medestudenten positief beinvloedt. Ze is er altijd voor haar medestudenten en helpt hen met het studeren. Soms denk ik weleens dat we er een collega-docent bij hebben.
Daarnaast is Mellin een heel actief lid van de IMR. Ze komt (samen met de andere studenten) steeds met nieuwe ideeën en ze komt daarmee echt op voor de studenten van onze opleiding. Het is heel fijn om iemand zoals Mellin op school te hebben!

Nicole Porojan, international business

Volgens ons blinkt Nicole uit in aspecten als haar doorzettingsvermogen, haar betrokkenheid, haar ambitie en haar studieresultaten (GPA = 8,6).
Haar doorzettingsvermogen: Wetende dat communicatie en public speaking haar grootste uitdagingen waren, ging ze bij de pr-commissie aan de slag!

Nu in jaar 4, en ze is inmiddels hoofd van het studenten pr-team.
Haar betrokkenheid: Nicole heeft zich vrijwillig ingezet bij het organiseren van allerhande activiteiten, zoals Open dagen, IB Graduaton Ceremony, en het 8ste SAP Benelux congres.
Haar ambitie: Nicole gaat samen met docent Pieter Verschoor lessen verzorgen in SAP, en workshops voor het ‘International Sustainable Port Cities’ project.
Nicole maakt de nieuwe slogan ‘Toekomstmaker’ echt waar.

Puck Fortuin, bouwkunde

Zeer gedreven, betrokken, enthousiaste en kleurrijke student, inspireert en helpt nu eerstejaars studenten als peercoach en doet dat op een professionele, kundige en eigen manier.

Ramon van Meteren, lerarenopleiding biologie

Ramon valt al op vanaf het eerste moment dat we hem ontmoetten bij een open dag. Door zijn medische situatie zocht hij naar een hogeschool waar ruimte en acceptatie was. We zijn als team heel blij dat Ramon onze opleiding koos.

Ramon is al bijna vijftig keer (levensbedreigend) geopereerd, zit in een rolstoel en heeft vaak hulp van anderen nodig. Maar belangrijker: hij is de allervrolijkste en sociale student die wij ooit gehad hebben. Hij laat zich niet uit het veld slaan door zijn situatie en maakt zijn studietijd geweldig. Heeft een prachtige cijferlijst en gaat mee op excursies ondanks alle beperkingen. In mei is hij voor het eerst ooit zonder hulp twee nachten weg geweest met ons naar de Biesbosch. Hij denkt mee over zijn situatie, kan het relativeren en haalt de mooiste grappen uit. Hij is een verbinder! Google hem!

Romi Heller, spatial design

Romi – en haar familie – heeft het in haar thuisland heel erg zwaar. Dat zou er voor kunnen zorgen dat je motivatie minder wordt. Bij Romi zag ik het tegenovergestelde: een ‘studie- en productiedrive’ die ik in 27 jaar lesgeven nooit eerder heb gezien.

Ze wilde heel graag een dubbel programma draaien, dus jaar 1 en jaar 2 tegelijk. Dat heeft ze ook gedaan. En dat is gelukt. Echter: weer tegenslag. De examencommissie heeft het uiteindelijk niet goed kunnen keuren. Ze accepteerde het. Ze bedankte mij voor m’n hulp met een zelfgebakken Challah brood … En gaat door.

Runs Codol Gonzalez, minor cultural diversity

Student Runs (Mariona) Codol Gonzalez maakte tijdens de minor culturele diversiteit een uitmuntend werk dat werd meegenomen naar hun afstudeerproces, resulterend in een ZG-cijfer voor hun afstudeerproces in het onderdeel theorie en praktijk.

Hun werk rond kunst, gender en taal vormt nieuwe benaderingen van het queer/trans-domein en brengt een kritische blik op academisch normatief schrijven, vanuit een niet-normatief queer/trans-perspectief. Dit werk biedt ruimte voor het bedenken van andere mogelijkheden van niet-normatief onderzoek in het hoger onderwijs.

Sander Baks, finance, tax and advice

Sander zit in een rolstoel, maar dat weerhoudt hem er niet van om deel te nemen aan internationale activiteiten die mobiele studenten vaak te spannend vinden. Zo heeft hij aan een business week in Tsjechië deelgenomen en aan een TaxWeek in Italië.

Hij heeft uitdagingen met het OV om op de Kralingse Zoom te komen, maar klaagt daar nooit over. Voor mij is hij een voorbeeld omdat hij momenteel een minor in het buitenland volgt en wel in Kuala Lumpur in Maleisië. Daar gaat heel veel organisatie aan vooraf, maar dat heeft hem niet tegen gehouden. Hét voorbeeld van: Overtref jezelf!

Sorayda Goelaman, Ad sociaal financiële dienstverlening

Sorayda heeft in haar afstuderen laten zien hoe waardevol het is om de mens áchter de problematiek te zien en vanuit oprechte betrokkenheid te ondersteunen. Sorayda heeft een bijzondere brug weten te slaan tussen de Ad sociaal financiële dienstverlening en de bachelor social work.

Hierdoor bewijst ze wat een Ad-student kan bereiken als die gedreven blijft door passie en door wil studeren. Haar aanpak is persoonlijk en daadkrachtig; zij ziet mensen, niet alleen problemen. Met haar doorzettingsvermogen en kennis is Sorayda een inspirerend voorbeeld voor studenten en voor de opleiding.

Sven Satimin, datascience & AI

Sven heeft als tweedejaarsstudent datascience & AI als stagiair in het HR Datalab Healthcare zijn stage volbracht. Sven heeft als een gelijkwaardige partner gefunctioneerd waarin hij zijn kennis en kunde met (master)studenten van diverse gezondheidszorg-opleidingen en PhD’s van Kenniscentrum zorginnovatie deelde.

Hij wist hen mee te nemen in zijn expertise en heeft zelf weer geleerd betreffende de context(en) waarin diverse problemen zich rondom gezondheid en zorg afspelen. Hij wist in samenspraak met belanghebbenden en verantwoordelijken gecompliceerde vraagstellingen te beantwoorden. Daarnaast, en niet geheel onbelangrijk, is Sven bijzonder toegewijd, sociaal en communicatief vaardig en brengt een vrolijke dosis humor mee.

Thijs Heijjer, pabo

Thijs is een betrokken lid van de medezeggenschapsraad-IvL, een serieuze student die zeer betrokken is op de opleiding waar hij zeer actief meedoet aan allerlei activiteiten die de pabo voor studenten een fijne opleiding maakt

Is actief en positief aanwezig op de Open Dagen en actief in het introductiekamp voor nieuwe studenten. Gaat een heel fijne meester worden voor kinderen in het basisonderwijs.

Vera Ouwendijk, facility management

Vera is een, gemotiveerde, excellente en bovenal betrokken student.
Naast dat zij nu gemiddeld een 8 staat (en nominaal loopt) is zij onder andere lid van de opleidingscommissie van de opleiding facility management. Sterker, zij is momenteel het meest ervaren lid van de opleidingscommissie.

Met haar ervaring ondersteund en begeleid ze zowel mede studenten als docenten in de OC. In de OC maakt ze zich hard voor het borgen van onderwijskwaliteit, leerklimaat en studentenwelzijn. Door haar inbreng in de OC is de opleiding facility management nu bezig met de pedagogiek en didactische vaardigheden bij het docenten team aan te scherpen.

Vlad Mastjulins, finance & control

Vlad zet zich op meerdere manieren in voor de opleiding finance & control:
Als student-reporter, als studentlid van de opleidingscommissie, als peercoach, als gezicht van de opleiding op onze banners, opleidingsvideo en in onze gids, en bij open dagen, etc. Ik ben vast nog iets vergeten 🙂

Hij is ambitieus, altijd vriendelijk, bescheiden en hij heeft een leuk koppie. Hij zet mooie stappen in zijn studieloopbaan, komt van het mbo en groeit met de week meer en meer naar een finance professional!
Absoluut een prijsje waard!

Stem op jouw favoriet

Gebruik het stemformulier hieronder om je stem uit te brengen. Dat kan tot 14 november 23.59 uur. Vanaf je IP-adres kun je één stem uitbrengen. De vijf studenten die de meeste stemmen behalen gaan door naar de jury-ronde, waarin de nummers 1 tot en met 5 worden bepaald.

Let op: Alleen als je stemt via het formulier telt je stem mee. Zeggen wie je stemt in de comments is hartstikke aardig, maar telt dus niet als stem.

De stembus is gesloten

Op 14 november om 23.59 is de stembus op slot gegaan. De top-5 gaat door naar de juryronde. De studenten die in de top-5 zijn geëindigd krijgen daarover bericht.

Stemmen is niet meer mogelijk.

Tekst: Profielen
Illustraties en fotobewerking: Demian Janssen

Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief!


Recente artikelen

Recente reacties

Reacties

Laat een reactie achter

153 Responses to Wie wordt Student van het Jaar 2024? (Stemming gesloten)

  1. Chaima is een natuurlijke leider en een inspiratiebron voor haar medestudenten. Ze combineert een groot doorzettingsvermogen met oprechte betrokkenheid en blijft zich inzetten voor haar studie en klasgenoten, zelfs in moeilijke tijden. Haar open houding en behulpzaamheid zorgen ervoor dat iedereen zich gezien en gewaardeerd voelt. Deze eigenschappen maken haar tot een ideale docent; ze zal haar toekomstige leerlingen niet alleen kennis bijbrengen, maar hen ook motiveren en ondersteunen in hun eigen ontwikkeling.”

  2. Trots op Beau Dirksen!! Zeer verdiende nominatie en verdient het om student van het jaar te worden!

  3. Denise is echt een topstudent die altijd klaar staat voor iedereen!

  4. Ik stem op Beau Dirksen, zij is het voorbeeld van dat als je doorzet je kunt bereiken wat je wil.

  5. Ongelooflijk trots op Beau, ik had ook niet anders verwacht dan dat zij genomineerd zou worden!! Want ze staat altijd voor je klaar, nog nooit iemand zo hard zien lopen voor anderen, ze neemt de tijd, geen vraag is te gek! Beau jij kan dit!

  6. Ook ik stem op Beau Dirksen. Beau is een persoon die voor iedereen klaar staat en het is een student die door zet tot ze niet meer kan. Samen met haar in de klas zit is één en al gezelligheid en focus op het studeren. Ze is een inspiratiebron voor veel mensen en kan veel betekenen voor nieuwe studenten. Naast haar studie staat ze ook altijd klaar voor haar leerlingen, het maakt haar niet uit of het wel of niet haar werkdag is. Kortom, het is de aangewezen persoon voor de nominatie van “De beste student van het jaar”

  7. Sorayda Goelaman !!!
    We need to make the world a better place!

  8. Je vote pour Côme Roger d’Albert, créatif vif et passionné, bouillonnant d’idées !

  9. Denise hogenboom natuurlijk!
    Ze is er gewoon, stoer, behulpzaam, en je kan van haar op aan!

  10. Beau Dirksen is echt bijna altijd te vinden op de HR, wanneer ik het gebouw binnenloopt voel ik haar positiviteit al op mij af komen. Ze werkt zo hard, ik vind dat ze dit meer dan verdient, vandaar mijn stem. Beau, veel succes!!!

  11. Romi Heller is the best in everything she does! She wanted to be back home to injoy her friends in the army now and be with her family. Her commender refuse. she started to learn with second year and did for a few month, both first and second and did it very well and without complains.
    She is the greatest!!!!

  12. Romi is professional in everything she does, moves towards the goal and does not give up even when there are challenges along the way.
    She is a pioneer in creativity and execution .Her thinking outside the box will take her far!
    Well done Romy!

  13. Ik stem op Beau Dirksen , ben oud collega van haar moeder, ook z’on topper . Succes Beau

  14. Ik stem op Chaima! Hoe zij alles doet is gewoon top. Ze heeft alle kwaliteiten om een goeie docent te worden. Het is niet alleen een docent, maar een dame waar leerlingen ook graag komen om dingen te bespreken als ze ergens tegen aanlopen.

  15. Vera Ouwendijk, topper ben je! Altijd actief om jezelf en je omgeving te ontwikkelen en altijd bereid mee te denken om zaken binnen het onderwijs en je stages te verbeteren. Jij komt er wel!

  16. Beau Dirksen laat ons zien dat ‘gaan voor je droom’ met visie, planning, inzet en motivatie, een goede basis zijn om te werken aan jezelf maar ook voor de ander.

  17. Jitske de Vries veerkrachtig en veelzijdig naast alle genoemde ook druk en talentvol met voetballen en mantelzorger voor haar oma en dan nog vinden dat je niet alles uit jezelf haalt!
    Mooie veerkrachtige persoon!
    Jitske jij volgt heel goed je eigen weg en passies!

  18. Mellin is echt een bijzondere mens. Ze heeft niet alleen indrukwekkende cijfers, maar ze zet zich altijd vol passie in om anderen te helpen en de opleiding te verbeteren. Haar enthousiasme en positieve energie maken echt een verschil. Ze verdient absoluut jouw stem! 😉

  19. Ik stem op Beau dirksen mijn bonus dochter op sport en spel Maasland

  20. Mellin is een ontzettend fijne medeleerling die echt voor iedereen klaarstaat. Ze motiveert anderen op een hele positieve wijze en verdient daarom zeker je stem!

  21. Ik stem op Chaima! Haar doorzettingsvermogen en positieve energie zijn bewonderenswaardig. Chaima is niet alleen een harde werker maar ook iemand die anderen motiveert om hun beste zelf te zijn. Met haar warme en open houding maakt ze altijd tijd voor anderen. Ze is echt een voorbeeld voor ons allemaal, en ik ben ervan overtuigd dat ze een fantastische docent zal worden. Heel veel succes, Chaima!

  22. Stem allemaal op Mellin Altun! Ze is een stem voor rechtvaardigheid.

  23. Stem allemaal op Mellin. Als iemand student van het jaar is, is dat Mellin wel. Ik ben trots op haar. Groetjes uit Frankrijk!

  24. Mellin, topper van een vrouw en zet zich in voor al haar mede studenten!

  25. Wollah iedereen moet op Mellin stemmen. Iedereen die niet op haar stemt is fake. Zij is de bbit! #mellinforpresident

  26. Mijn stem gaat naar Beau Dirksen. Een echte doorzetter met haar hart op de goede plaats. Ze staat altijd klaar voor iedereen en is nooit bang om een stapje meer te doen. Een echte topper!

  27. Ik stem op Melin. Zij zet haar medestudenten altijd boven haar zelf. Zij is een voorbeeld model voor de meeste studenten.

  28. Mijn stem gaat naar Beau. Ik weet dat Beau een geweldige doorzetter is en dat zij ondanks tegenslagen steeds weer alles op een rijtje weet te krijgen. Daarnaast zet ze zich in voor veel andere zaken bij de hoge school. Beau gaat een zeer goede docent Nederlands worden en zal haar doelgroep weten te inspireren en motiveren. Uit eigen onderwijservaring weet ik dat heel veel leerlingen liefst geen boeken meer willen lezen. Beau leest meerdere boeken per week en ook dat enthousiasme zal zij gaan overbrengen op de leerlingen.

  29. Ik stem op Jitske. Deze dames heeft het helemaal in zich om zich 100% in te zetten voor haar studie, stage en collega’s Ze werkt met zo veel plezier en dat werkt aanstekelijk naar anderen. Ze heeft zo veel ballen hoog te houden en doet dat allemaal met heel haar hart.

  30. Ik stem absoluut op Meike. Zo mooi om te zien hoe Meike haar pad bewandelt. Van jongs af aan sprong ze uit in haar creativiteit…en hoe leuk is dat, dat je van je passie je werk kunt haar. Ik ben ervan overtuigd dat ze nog een kei wordt in haar vak

  31. I vote for Nicole Porojan, from International Business. I was her Honours Programme Coach last Academic Year and was always impressed by her innovative, proactive and collaborative approach. She truly exemplifies what an Honours Programme student should be!

  32. Mellin VS Beau. Ik had het wel geweten. #mellinforstudentvanhetjaar

  33. Mellin kan 100% de verantwoordelijkheid dragen van student van het jaar!

  34. Ik stem op Ramon van Meteren, lerarenopleiding biologie. Wat een ongelofelijk vechtersbaas is hij. Opgeven is geen optie! Zijn positive mindset en wilskracht heeft hem zo ver gebracht en gaat nog zo ver komen. Als iemand het verdiend dan is hij het wel !

  35. Beau Dirksen 1000%!!
    De student die voor iedereen klaarstaat, dag en nacht! Enthousiast, meedenkend en behulpzaam. Het gehele instituut weet haar te vinden voor allerlei activiteiten en dergelijke. De perfecte student van het jaar dus. Beau VS iedereen….
    Beau natuurlijk!!

  36. Ik stem op Denise Hogenboom, ze is een ijverige student die de titel zeker verdiend!!

  37. Chaima was een van mijn eerste studenten die ik als docent mocht begeleiden – wat een eer was dat! Ik wist toen al dat ze veel zou bereiken in haar leven. Nu is ze mijn collega, en ik ben ontzettend trots op haar. Ik weet zeker dat ze nog veel meer prachtige dingen zal creëren. Een echte topper!

  38. Puck is een van de beste studenten op bouwkunde. Ze inspireert me elke dag!!
    Ze doet haar best en staat open om iedereen te helpen. Ze verdient dit zeker!!!! Ik stem op puck!

  39. Ik stem op Beau Dirksen! Vandaag haar nog gezien op de open dag, ze helpt iedereen en de opleiding. Ook durft ze kritisch te zijn en helpt ze zo ons instituut te verbeteren. We gaan volgende jaar verhuizen van locatie en zelfs dat kan ze positief brengen. We maken gezamenlijk ons nieuwe plekje
    Beau je bent een topper en student van het jaar!

  40. Ik stem op marion van de Burg
    Enorm gedreven en groot rechtvaardigheids gevoel. Zij is in staat een betere wereld te maken voor studenten die minder vaardigheden toebedeeld hebben gekregen! Ze is een drijvende kracht die we allen nodig hebben. Voor ieders geluk!!

  41. Mijn stem gaat uit naar Denise Hogenboom (ze bespeelt ook nog een instrument) voor degeen die dat nog niet wist vraag er haat maar naar

  42. Beau Dirksen student van het jaar!
    Laten we ook niet vergeten dat ze een hele reis georganiseerd heeft voor haar opleiding naar Praag! Van tickets boeken tot aan een draaiboek maken, Beau heeft àlles georganiseerd. Met een budget en zo duurzaam mogelijk. Dankzij Beau kan het instituut zich verbeteren en is ze een groot voorbeeld voor ons als studenten. Ook heeft ze mij aan het lezen gekregen, nog steeds heel dankbaar voor. Dankjewel Beau!!

  43. Student van het jaar…. De student die het meeste bijdraagt aan zijn/haar/diens instituut/opleiding…. Oftewel we hebben het over Beau Dirksen! You go Beau, dit verdien jij!

  44. Ik stem op Kayleigh van Harselaar.
    Is een toppertje

  45. Côme staat altijd klaar om een klus te klaren, enthousiast en handen uit de mouwen

  46. Meike Knoors is altijd en overal de verbindende factor. Zij gaat voor rechtvaardigheid en gebruikt haar creatieve talenten om de wereld in vele facetten een beetje mooier te maken.

  47. Kayleigh van Harselaar krijgt onze stem.
    Kayleigh is een zeer goede verpleegkundige in opleiding. Zij is heel rustig en prettig in de omgang met haar patiënten, ze is erg empathisch en serieus in haar werk, als student overstijgt ze haar competenties makkelijk. Ze pakt feedback heel positief op en is erg professioneel.

  48. Mijn stem gaat naar Beau. Sinds dit schooljaar werk ik met haar samen en coachen wij samen een klas. Ik heb nog nooit zoveel gehad aan een nieuwe docent. Ze is leergierig, pakt alles aan en komt zelf met geniale ideeën. En dat in maar twee dagen! Ik geniet van haar energie en positieve houding. Ook de leerlingen zijn dol op haar omdat ze zich precies zo gedraagt voor de klas als ze is.

  49. Ik heb op Romi gestemd, zij heeft het talent, zij heeft het vermogen, en zij heeft de motivatie.

  50. Hlasuji pro Lukáše Hubíka, protože má to největší srdíčko na světě a pomáhá ostatním lidem ❤️

  51. Ik stem op Marion van de Burg.
    Wat een drive op die leeftijd !

  52. Mijn stem gaat zeker naar Chaima! wat een positieve meid 🙂

  53. Mijn stem gaat naar Marion! Zo super dat zij haar leerlingen een stem heeft gegeven en zij eindelijk gehoord en gezien worden.

  54. Jitske is mijn favoriet. Ze is bescheiden, een aantal dingen die ik daar lees, wist ik niet eens. En toch werken we regelmatig samen, want naast alles wat er beschreven staat, is Jitske ook nog actief als vrijwilliger bij het keuzevak “zwemles geven aan kinderen met een Autisme Spectrum Stoornis”, waar ze zich als crewcoach volop inzet voor de kinderen, en voor studenten die een extra zetje nodig hebben. Super Studente!

  55. Ik stem op Marion van de Burg en haar leerlingen. ♥️

  56. Ik stem op Marion van de Burg en haar leerlingen. ♥️

  57. Beau student van het jaar! Mijn stem heeft ze.
    Fantastisch om haar te zien als student en docent. Ze geeft nooit op, staat voor iedereen klaar. Ze weet goed hoe alles werkt op HR, voor elke situatie weet ze raad. Ook draagt ze veel bij aan het verbeteren van ons instituut. Klassen die tegen zaken aanlopen, maar geen actie durven te ondernemen, Beau durft moeilijke gesprekken aan te gaan en zo iedereen te helpen. Open dagen promoot ze onze opleiding als geen ander. Hulp nodig voor vakken, Beau heeft altijd tips. De titel heeft ze eigenlijk al, alleen nu maken we het officieel!

  58. Chaima!! Mijn stem gaat absoluut naar haar, en ik ben er vrijwel zeker van dat ze in de top 3 eindigt! Ik ken haar als iemand die keihard werkt en nooit opgeeft. Haar doorzettingsvermogen is ongeëvenaard.

    Zinnen zoals “opgeven is geen optie”, “ accepteren en doorgaan” en “ik doe niet aan herkansen” maken haar bijzonder. Ondanks haar drukke leven weet ze prioriteiten te stellen en blijft ze gefocust.

    Ze gaat niet voor één, maar voor twee bachelors, en ze is vastberaden deze binnen 3,5 jaar af te ronden. Gewoon indrukwekkend, wat een prestatie!

 

Spelregels

De redactie waardeert het als je onder je eigen naam reageert.

  1. Comments worden door de redactie gemodereerd. 's Avonds en in het weekend gebeurt dat niet standaard, en kan het dus langer duren voor je opmerking online komt.
  2. Houd het netjes, beschaafd, vriendelijk en respectvol. Niet vloeken of schelden.
  3. Dwaal niet af van het onderwerp (blijf ‘on topic’).
  4. Wees kort, duidelijk en maak een punt.
  5. Gebruik argumenten, geen uitroepen.
  6. Geen commerciële boodschappen.
  7. Niet op de persoon spelen.
  8. Niet discrimineren, aanzetten tot haat of oproepen tot geweld (ook niet voor de grap).
  9. Van bezoekers die een reactie achterlaten op de site wordt automatisch het IP-adres opgeslagen.
  10. De redactie geeft reacties die dreigende taal bevatten door aan de veiligheidscoördinator van de Hogeschool Rotterdam.

Lees hier alle details over onze spelregels.

Aanbevolen door de redactie

Back to Top